Vimexx Facebook

Onderwerp: Er loopt nog een domain nameserver update, deze moet eerst afgerond worden

01-01-2022 10:34

Er loopt nog een domain nameserver update, deze moet eerst afgerond worden
deze tekst staat er nu al singds gisteren op mijn site waar ik de nameservers wou wijzigen 
 

03-01-2022 12:14
#3476

Goedemiddag Morgane,

Ik raad je aan om even een ticket aan te maken, dan kunnen we het meteen voor je uitzoeken!

03-01-2022 22:47
#3477

ik sta per ongeluk onder 2 id nummers klant account bekend bij vimexx, en ook onder 2 email adressen, zo kan ik niet meer inloggen in directadminpaneel. Kunt u 1 verwijderen, het probleem is dat ik met M_Veldman@live.nl email en klant account ID 110953 bekend sta, maar hier is geen hosting pakket aan verbonden en ook geen domein naanm, het is per ongeluk gebeurd. 

Ook sta ik bekend met een emailadres wat helemaal niet werkt n.l. coaching-filia@vimexx.nl , hoe ik eraan kom mag joost wewten , per ongeluk denk ik en onkunde, maar dit email klopt niet maar wel het klant nummer of klant-account ID 96690, en hier hoort domein naam filia-coaching.nl bij, en staat onder nummer 91086, dat is nummer die hoort bij het hostingpakket, 

Kan u mij helpen, en zorgen dat bij mijn klantaccount Id 96690 het emailadres wordt gebruikt M_Veldman@live.nl en dat bij plus-hostingpakket  91086 ook het emailadres m_Veldman@live.nl wordt gebruikt ipv  coaching-filia@vimexx.nl ; dit emailadres moet dus verwijderd worden, omdat het niet werkt . 

Dus er moet wat verwijderd worden n.l. klantAccount  ID 110953, en het email wat daar gebruikt wordt M_Veldman@live.nl  moet   worden verbonden aan  het klant account ID 96690 en hosting pakket plus nr. 91086. Het emailadres coaching-filia@vimexx.nl moet verwijderd worden, ook al is die verbonden met het goed klant account ID. 

Dus dan kan ik weer in mijn directadminpaneel en kan ik ook een emailadres aanmaken die link heeft met mijn website/domein naam, en kan ik een nieuw wachtwoord aanmaken. HEt wachtwoord moet dan worden gestuurd naar mijn prive emailadres M_Veldman@live.nl   

IK ben nu al maanden bezig om met mijn website te werken maar kan dit niet , kan ook mijn websitenaam /domein niet verbinden met een emailadres . en dat moet wel. Help me aub, zo niet dan ga ik weg bij Vimexx, omdat jullie mij niet helpen, maar nog steeds geen oplossing bieden, en hulp zodat ik alle fouten er uit zijn gehaald en ik gewoon kan werken in mijn directadminpaneel.. Zal nog even de inloggevens doorsturen die u mij stuurde op 24 februari 2021, maar het wachtwoord dat u gaf werkt niet meer. 

Hier een kopie: , zie onder van 24-2-2021

=========================================

Beste miny veldman,

Gefeliciteerd, je hosting pakket is actief en je kunt direct aan de slag! Begin nu met het inrichten van je website, het aanmaken van e-mailadressen en meer. Dit kan via DirectAdmin.

Voorkom downtime, schakel automatische incasso in!
Sindskort bieden we automatische incasso aan waarmee jij verlengingen van producten automatisch kunt laten gaan. Zodoende voorkom je downtime van je producten en heb je er geen omkijken meer naar!

Schakel automatische incasso direct in!

De inloggegevens voor DirectAdmin zijn:

URL / Adres: web0134.zxcs.nl:2222

 


Gebruikersnaam: u96690p91086
Wachtwoord: kaocsWlg

Nog betere én snellere support op al jouw vragen en problemen?
Bekijk de Vimexx SLA support

De inloggegevens om via FTP je website te uploaden zijn hetzelfde als van DirectAdmin. Het is belangrijk dat je zo snel mogelijk het gegenereerde wachtwoord voor DirectAdmin wijzigt!

De inloggegevens voor FTP zijn:

Hostnaam / Adres: web0134.zxcs.nl
Gebruikersnaam: u96690p91086
Wachtwoord: kaocsWlg

De nameservers om je domeinnaam goed te kunnen koppelen aan je hosting pakket zijn:

Nameserver 1: ns.zxcs.nl
Nameserver 2: ns.zxcs.be
Nameserver 3: ns.zxcs.eu

Handige handleidingen om je snel op weg te helpen:

Snelle start:
- Hoe start ik met mijn domeinnaam en hostingpakket?
- Koppelen domeinnaam geregistreerd bij Vimexx
- Koppelen domeinnaam extern geregistreerd
- Email instellingen en poorten voor IMAP - POP3 - SMTP

Bewaar deze e-mail goed! De informatie kan later nog eens van pas komen.

Veel succes! Mocht je vragen hebben, kijk dan op https://www.vimexx.nl/help voor meer informatie. Kom je er nog steeds niet uit, dan staat onze helpdesk natuurlijk voor je klaar!

We staan graag voor je klaar!

 

Vimexx

Met vriendelijke groet,

Team Vimexx.nl

- 5 van 5 sterren -