Vimexx Facebook

Onderwerp: .NL Domein verhuist naar Vimexx toe, 30 minunten na verhuizen domeinnaam verlopen en in quarantaine

14-01-2017 00:40

Geachte heer / mevrouw,

Ik heb een .nl domeinnaam verhuisd, netjes bij verhuizing 1 jaar aangeklikt prijst zichtbaar: 0x€3,49. (verhuizing 1 jaar)

Denk het is wel goed, alles doorgevoerd, betaling gedaan en gaan met die banaan

Verloopdatum Oude Host: 15-01-2017
Verloopdatum SIDN: 30-01-2017 (Aangegeven door Vimexx in de winkelwagen!)
Verloopdatum Vimexx (na verhuizing): 13-01-2017

Om welgeteld 00:10 mailtje van SIDN uw domein is in quarantaine geplaatst.
Om welgeteld 00:11 mailtje van vimexx uw domein is verlopen.

Ik plaatst dit bericht vooral zodat andere klanten van Vimexx hier opletten bij een verhuizing dat het wel klopt.

 

 

Ik heb al een ticket aangemaakt naar de support desk.

15-01-2017 12:55
#494

Beste Martin,

Dank voor je post op ons forum.

Zoals mijn collega ook al aangegeven heeft in de ticket was er een fout opgetreden waardoor dit gebeurd is. Deze fout is inmiddels verholpen waardoor de verhuizingen weer goed zullen verlopen.

Nogmaals sorry voor het ongemak!

19-01-2017 01:55
#499

Deze casus is inderdaad op redelijk snelle termijn en op een nette wijze opgelost door Vimexx.

Bedankt voor de service.

 

Ik wou met mijn forum post vooral mensen erop wijzen dat ze opletten dat alles goed gaat bij de verhuizing ivm deze "tijdelijk" bug.

ik heb zelf nog een 10 tot 15 domein namen welke de kokende tijd verhuisd gaan worden hoop deze problemen natuurlijk biet weer tegen te komen wordt vervelend voor mijn klanten.

19-01-2017 13:46
#500

Beste Martin,

Dank voor de reactie.

Geen dank, als er iets fout gaat dan lossen we dat natuurlijk zo snel mogelijk op. Natuurlijk gaan we er niet vanuit dat het nogmaals zal voorkomen aangezien we bugs natuurlijk permanent oplossen en dit ook opgelost hebben!

Ik wens je nog een fijne dag toe!

19-01-2017 22:33
#501

Helaas is de verhuis-bug nog steeds aanwezig.
Ik wil net weer een domein verhuizen, weer 0x€3,49.

20-01-2017 14:08
#502

Beste Martin,

Dank voor je reactie.

Dit is geen bug, je betaalt bij .nl verhuizingen helemaal niets mits de token juist is en de afloopdatum meer dan 5 dagen vooruit ligt. Meer informatie: https://www.vimexx.nl/news/gratis-je-nl-domeinnaam-verhuizen.

Hopend hiermee je vraag beantwoord te hebben, mochten er nog vragen zijn dan vernemen wij die graag!

03-02-2017 17:29
#524

Ik ben ook 2 maanden bezig met het verzuizen van een domeinaam naar Vimexx, maar het lukt nog steeds niet. Ook mijn domein is verlopen en het probleem is niet opgelost. Blijkbaar doet Vimexx iets niet goed.

Vimexx zegt dat het probleem ligt bij de oude provider. de oude privider zegt dat ze niets verkeerd deden en dat het niet hun probleem is. Dit is de eerste keer dat een verhuizing niet mogelijk is. Ik geef Vimexx de schuld.

07-02-2017 12:19
#531

Beste Ahmed,

Dank voor je reactie.

Om welke domeinnaam gaat het? Bij .com/.net/.org etc (alle TLDs waar ICANN voor verantwoordelijk is) zijn zeer veel verificatie-eisen, mocht aan een van die eisen niet voldaan zijn dan kan de bestelling inderdaad niet doorgezet worden en word deze afgewezen. Mocht je de verhuizing niet op tijd gestart hebben dan kan het inderdaad zijn dat de domeinnaam bij de oude partij verloopt. Dit gaat buiten ons om en daar kunnen wij niets aan doen, alle eisen staan ook nog eens opgesomt op https://www.vimexx.nl/help/wat-komt-er-bij-een-domeinnaam-verhuizing-kijken.

Mochten er ergens nog problemen zijn dan zien we graag een ticket tegemoet zodat we het verder voor je kunnen uitzoeken

07-08-2017 20:37
#778

Zonder problemen heb ik een paar maanden geleden een al verlopen .net domeinnaam verhuisd naar Vimexx.

Wel heb ik eerst op de site van de oude provider gekeken en daar gelezen dat als een domeinnaam binnen vijf dagen verloopt het niet meer automatisch kan maar je contact op kunt nemen met hun klantenservice. Toen ik die belde werd het domein direct vrijgegeven voor verhuizing en kon ik het token gebruiken. Met Vimexx was de verhuizing vervolgens rond binnen de gebruikelijke termijn (ik dacht binnen een week).

10-12-2023 17:03
#4768

De hostingplannen hier zijn geweldig, heb ik gehoord. Wat is het beste plan dat ik moet kiezen voor mijn website Soazeltester.nl.

- 5 van 5 sterren -