Vimexx Facebook

Onderwerp: Domein gaat ONGEWENST of-line ???

12-03-2020 09:01

Dit is de tweede keer dit dit bij mij gebeurd sinds ik bij Vimexx ben.....no                                                                                                                                                                                                                                                                                                           Ik registreer een een nieuwe domeinnaam en enkele dagen later krijg ik berichten dat de nieuwe domeinnaam binnen afzienbare tijd offline gaat omdat niet alle domeinhouders zijn bevestigd.                                                                                                                                                                                                                                                                                        Dit kun je dan voorkomen door te bevestigen en een nieuwe bevestigingsmail te laten sturen.     Echter............ deze bevestigingsmail komt nooit aan !                                                        Zou erg fijn zijn als dit z.s.m. wordt opgelost  indecision

Hoe kan ik zorgen dat dit nu in orde komt ?

En....Hoe kan ik voorkomen dat dit in de toekomst weer gebeurd ?

 

01-05-2020 14:50
#2557
Ik heb misschien hetzelfde probleem: Net als Stefan: "Ik registreer een nieuwe domeinnaam en enkele dagen later krijg ik berichten dat de nieuwe domeinnaam binnen afzienbare tijd offline gaat omdat niet alle domeinhouders zijn bevestigd. Dit kun je dan voorkomen door te bevestigen en een nieuwe bevestigingsmail te laten sturen... " ik zeg erbij: ....echter de validatiecode (triggercode) die ik meegestuurd krijg lijkt niet de juiste te zijn... "Confirm domain name holder failed", blijft ie zeggen, wat ik ook doe. Moet ik eerst een hostingpakket kopen voordat dit kan slagen? (...of koop ik dan misschien een kat in de zak?) Het gaat om een .online domeinnaam. B.v.d.
13-05-2020 12:16
#2567

Ik heb een vergelijkbaar probleem. Ik krijg een bericht van noreply@zxcs.nl (ICANN ERRP) dat mijn domein over zijn geldige datum is verlopen. 

Graag advies hoe we hier mee om moeten gaan. 

Groeten

25-06-2020 15:35
#2629

Dag,

Bij problemen over de verificatie adviseer ik om bij ons op de chat of tickets te komen zodat wij dit voor jullie kunnen uitzoeken.
Wat betreft het ontvangen van de ICANN mails, deze worden niet door ons verstuurd en kunnen wij helaas ook niet tegenhouden omdat ICANN geen rekening houdt met automatisch verlengende systemen. Maar je kan altijd de afloopdatum binnen je klantenpaneel beschouwen als de echte afloopdatum. Zo lang jij je domein wilt houden zullen wij deze ook netjes voor je verlengen.

Met vriendelijke groet,
Jesse 

26-08-2020 10:56
#2746

Dit doet zich bij mij ook voor. Als ik dan ga kijken dan merk ik dat de domeinhouders wel bevestigd zijn. Ik kan in elk geval niets zien waar ik een aanpassing zou moeten uitvoeren. Bij het openen van zulk een mail ga je meteen een beetje in de paniekmodus, aangezien niemand wil of het nu zakelijk of particulier is dat zijn website plots uit de lucht gaat.  Eigenaardig systeem wel...

Patrick 

- 5 van 5 sterren -