Vimexx Facebook

Onderwerp: Wordpress website maken met oude website nog online

14-09-2019 17:43

Hi,

Ik heb een opdracht gekregen om een bestaande website om te bouwen in een (betere) Wordpress website. Aangezien de website al in gebruik is, is het noodzakelijk dat de 'oude' website online blijft, tijdens het bouwen van de nieuwe website. De huidige website is gebouwd met Wix.com.

Nu heb ik iets gelezen over met subdomeinen werken, maar kan dit ook als de oude website met Wix is gemaakt en de nieuwe website met Wordpress wordt gemaakt? Zo ja, hoe werkt dat dan precies?

Een andere oplossing is natuurlijk om de domain.com te kopen, daar de nieuwe website te bouwen en uiteindelijk de domain.nl door te laten sturen naar de nieuwe domain.com. Dit zou het probleem oplossen, maar de klant blijft liever de domain.nl houden.

Alvast bedankt!

Stefan

27-09-2019 12:19
#2206

Gewoon naar instaltron gaan en op wordpress installeren drukken, dan in locatie een map aangeven waar het geïnstalleerd moet worden.

Dan is het bereikbaar \\domeinnaam\mapnaam. als je klaar bent kopieer je het naar de juiste domein.

Het is vrij simpel en je kan alles vanuit instaltron regelen.

Peter

11-05-2020 13:56
#2563

Is het echt zo simpel? Ik heb met websitemaker een website gemaakt, maar wil graag kijken wat de mogelijkheden van Wordpress zijn. Ik heb nu naast mijn actieve website een gemaakt met wordpress en ze staan onder  onder elkaar op mijn domainpage. Ik moet dus kiezen welke ik wil openen om te bewerken. Als ik nu de onderste wil publiceren, in plaatse van de actuele bovenste,kan ik dan gewoon de onderste verplaatsen naar de bovenste. Of is dit TE simpel gedacht? 

- 5 van 5 sterren -