Vimexx Facebook

Onderwerp: Geld opnemen uit Wallet

10-08-2023 17:28

Ik heb vorige week maandag (!) geld teruggeboekt vanuit de wallet naar mijn rekening. Het is nog steeds niet teruggeboekt en blijft ‘onder behandeling’ staan. Waarom kan het tot wel 14 dagen voordat ik mijn eigen geld terug op mijn rekening heb??? Wat is dit voor een waardeloos systeem??

11-08-2023 18:48
#4573

Beste Lidie,

Dank voor je bericht! Terugbetalingen worden geregeld via onze betalingsprovider. Helaas kan het tot wel 14 dagen duren voordat het bedrag teruggestort is op jouw rekening. 

Groet,
Joram

15-08-2023 17:01
#4582

Het is inmiddels 15 dagen geleden dat ik geld opnam uit de Wallet. Niks. Contact via een ticket verloopt ontzettend traag en moeizaam. Gisteren reactie terug gegeven op een vraag van jullie, vervolgens blijft het weer stil.

Ik vind dit echt knap waardeloos, contact krijgen is haast onmogelijk. 15!!! dagen wachten op mijn eigen geld!!! Dat gewoon netjes terug gestort had kunnen worden op mijn rekening, ipv via zo’n moeizame tussenstap dat Wallet heet. 
 

Om nog niet te spreken trouwens over een betaling van €36,46, maar in de Wallet slechts €35,57 terug te krijgen. Jongens, wat is dit teleurstellend. Ik snap echt dat het niet fijn is dat een klant keurig binnen de opzegtermijn annuleert, maar ik heb me keurig netjes aan álle afspraken gehouden en jullie blijven vervolgens nagenoeg stil. Als je het dan aan een derde partij uit besteedt, moet dat wel netjes verlopen. Het frustreert me echt enorm dat ik van mijn kant uit niks kan dan een ‘op hoop van zegen doen’ :-/

21-08-2023 16:26
#4593

We zijn inmiddels 21!!! dagen verder!! Contact met support verloopt traag. Woensdag een reactie dat het geld teruggeboekt wordt, geen uitleg waarom dit inmiddels al zo lang duurt en tot op heden blijft de rekening leeg en verschijnt er geen teruggeboekt geld. Jullie maken er een zooitje van en ik ga echt niemand meer Vimexx aanbevelen! no

12-09-2023 14:45
#4617

Hoi Lidie,

Excuses, we hebben dit proces intern aangepast maar helaas ging hier steeds wat mis waardoor het wat langer duurde. Inmiddels zijn de processen intern goed doorgevoerd en zou het wat sneller moeten gaan.

Mocht het bedrag nog niet zijn binnengekomen, kun je dan je ticketnummer vermelden? Dan kijk ik even of ik het proces wat kan versnellen.

Met vriendelijke groet,
Hjalmar.

02-11-2023 08:56
#4686

Beste Hjalmar,

Ik heb 24 oktober geld terug gestort vanuit mijn Wallet. Ondertussen 9 dagen later is het nog steeds niet teruggestort. Hoe lang gaat het duren? 

Groetjes,

Karin

06-11-2023 11:45
#4698

Hoi Karin,

Dit kan enkele weken duren, dit gaat namelijk enkele processen door voordat het bedrag wordt teruggeboekt. Als het over 2-3 weken nog niet is geregeld, maak dan even een ticket aan en vraag naar mij met vermelding naar dit forum topic. Dan pak ik het even persoonlijk voor je op.

Met vriendelijke groet,
Hjalmar.

06-02-2024 13:06
#4861

Vimexx, (en niet de persoonlijke medewerker die hier mogelijk op reageert)

Ik wil aan u mededelen dat(meerdere) klanten opmerken dat uw service sinds 2022 is veranderd...
En niet positief.

Ik wil u (Vimexx) bij deze beschuldigen van het gebruik van 'Dark patterns' & wil u wijzen op een andere vorm van misleiding m.b.t. registratiedatum & verlengingsdatum etc..

En deze Mevrouw die terecht uw organisatie wijst op onnodige lange wachttijden van geldverwerking.
Als uw provider (vast niet Stripe)... en uzelf, niet een transactie kunnen terugstorten in 3-4 weken vanaf creditering & persoonlijke bevestiging terugstorting.... 
Mag u dat op zijn minst melden bij de handeling van terugstorting om mensen niet in het donker te laten over geld, wat vast niet zonder reden terug gestort wordt...

.

- 5 van 5 sterren -