Vimexx Facebook

Onderwerp: Wordpress website gaat niet goed.

12-04-2017 20:44

Hi,

Via mijn reseller acount probeer ik op het domeinnaam: www.virtual-reality-gears.nl  (staat gekoppeld aan mijn acount en geregistreerd bij Vimexx) wordpress te instaleren via de installatron.
Dit lijkt me niet verkeerd te kunnen gaan maar toch nadat ik de melding krijg "Voltooid" en ik ga naar de website  krijg ik de volgende melding:

 

Deze site is niet bereikbaar

Het DNS-adres van de server van www.virtual-reality-gears.nl kan niet worden gevonden.

DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN

 

Graag hoor ik hoe ik dit kan oplossen, misschien dat ik het op een andere manier moet doen?

 

gr

 

13-04-2017 09:29
#645

Beste Melvin,

Dank voor je post op ons forum.

Ik zie dat je domein niet correct gekoppeld is en hij daarom niet de website weergeeft, onderwater heb ik hem nu voor je gekoppeld, binnen enkele minuten moet het werken. Had je wel de volgende handleiding gevolgd voor het koppelen van je domein? https://www.vimexx.nl/help/domeinnaam-koppelen-aan-reseller-hosting-pakket. Voor resellers is de werkwijze net iets anders dan voor normale hosting pakketten.

Mocht je later nog eens problemen ondervinden dan vernemen we dat graag!

13-04-2017 09:52
#646

Beste Naud,

Bedankt voor je reactie en het voor het rechtzetten van het domein.
De handleiding die u hierboven vermeld heb ik gebruikt, dan zal ik waarschijnlijk ergens in het proces een foutje hebben gemaakt.

 

Bedankt!

19-11-2023 09:01
#4735

Hi,

Ik heb hetzelfde probleem als Jordy met de website www.sketchlikeapro.nl. Kunnen jullie dit voor me oplossen of me laten weten hoe ik dit zelf kan doen?

Dankjewel alvast!

- 5 van 5 sterren -