Vimexx Facebook

Onderwerp: wordpress via installatron ?

18-08-2017 10:19

Ik heb sinds de installatie van wordpress via de installaron een script fout ontdekt, het is dus raadzaam om deze installatie te vermijden en zelf een wordpress installatie uit te voeren.

Verders mag ik niet klagen, ben zeer tevreden met vimexx als hosting partij.

Chat word keurig afgehandeld, snelle oplossingen,  

Als ze dit foutje ook herstellen ben ik helemaal blij. 

18-08-2017 11:22
#798

Beste Arjan,

Dank voor je post op ons forum!

Ik ben zeer nieuwsgierig welke fout je ontdekt hebt, had je dit toevallig al gemeld via een ticket? Indien nee, zou je dat dan alsnog willen doen? Installatron is een systeem dat geleverd is door een derde partij, wij kunnen hier zelf helaas geen wijzigingen in aanbrengen maar natuurlijk wel de fouten melden!

Verder top om te horen dat je zo tevreden met ons bent, daar werken we met z'n allen ook heel hard aan! We zien je ticket graag verschijnen!

11-09-2017 20:51
#844

Ik heb de fout ontdekt het zat in een thema voor wordpress. Deze word niet meer ondersteund. Daardoor lijkt het op een script fout. Ik raad iedereen aan om installaron wel te gebruiken.

Omdat de database op een andere server draait. Hierdoor zal een aanval minder makkelijke zijn. Tevens is het handig om : Limit Login Attempts plugin te installeren in je wordpress installatie.

Hiermee kom je er achter wie jou wordpress aanvalt. En kun je actie ondernemen. 

- 5 van 5 sterren -