Vimexx Facebook

Onderwerp: Uw domeinnaam is geparkeerd dus kom naar Vimexx

02-12-2018 14:24

"De domeinnaam moet helaas nog gekoppeld worden. Hiervoor kun je de stappen uitvoeren uit de handleiding  .... "

met verwijzing naar de website van Vimexx.

Vimexx zegt  dus duidelijk tegen klanten van resellers, kom bij me want ik ben de  webhoster. Zo raken we onze klanten kwijt.

 

Ik wil eigenlijk de link naar Vimexx nooit meer zien, anders zoek ik een andere webhoster . Dit vind ik niet kunnen. Vooral omdat  de mededeling 24 uur blijft en alle klanten zien dat  hun website bij Vimexx is. Die mededeling moet binnen 2 uur weg, anders verhuis ik alle mijn websites naar een andere webhoster. 

 

 

02-12-2018 14:39
#1775

Met opzet verwijst Vimexx klanten van resellers naar de website van Vimexx en het doel hiervan is het stelen van klanten.

Link 1 gaat naar pagina's van Vimex met zoekwoord "vimexx domeinnaam koppelen"

Link 2 weer naar andere pagina's van Vimexx met zoekwoord "domeinnaam registreren vimexx".

 

Wat jullie doen is niet eerlijk en strafbaar!  Jullie maken ongewenste reclame voor jullie zelf in websites waarvoor we geld betaald hebben.  Het kost ons veel tijd en geld om klanten binnen te halen en deze worden door jullie  snel gejat!!!

02-12-2018 17:46
#1776

Volgens mij eenvoudig op de lossen door bij registratie direct de juiste DNS-server op te geven...

06-12-2018 11:50
#1785

Beste Jan,

Wat René zegt klopt inderdaad. Je kunt bij de registratie al de juiste DNS opgeven, waardoor het domein direct naar je Reseller pakket zal staan.

Overigens zijn de links bij deze melding naar ons, omdat je de domeinen bij ons registreert.
We verwijzen naar een uitleg hoe je dit bij ons goed kunt instellen, omdat het ons systeem betreft waarbinnen het gekoppeld moet worden, niet om klanten te stelen.

Het gemakkelijkst is om even een DNS template aan te maken en deze, tijdens de registratie van een domein, aan je domein te koppelen.
Hier kan je DNS templates aan maken: https://www.vimexx.nl/dnstemplates

Met vriendelijke groet,
Arnoud Rutgers
Medewerker Klantenservice

07-12-2018 21:18
#1793

Ik heb gezocht op  jullie website en ik kan geen handleiding vinden van hoe je een DNS template kunt maken.

Waar kan ik de tekst " "De domeinnaam moet helaas nog gekoppeld worden. Hiervoor kun je de stappen uitvoeren uit de handleiding  .... "  aanpassen.

17-12-2018 22:21
#1800

Jammer dat Vimexx geen antwoord wil geven. De vraag is 2 weken geleden gepost en nog steeds geen antwoord.

17-12-2018 22:53
#1801

Die is er ook niet.

Het is namelijk heel simpel om een template te maken.

Hier is een afbeelding die op de site van Vimexx zelf waar je kunt zien waar je het kan doen en wat het inhoud.

https://www.vimexx.nl/img/domain/customerpanel/dnstemplates.png

 

 

24-12-2018 19:36
#1811

Beste Ah. M,

Bij deze, zoals afgesproken, de handleiding die ik zei dat zou komen:
https://www.vimexx.nl/help/hoe-maak-en-gebruik-ik-dns-templates

Hopelijk bied ik je hiermee voldoende uitleg betreffende het aanmaken en toepassen van DNS templates.
Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn omtrent de handleiding, dan hoor ik dit graag, feedback is altijd welkom!

Met vriendelijke groet,
Arnoud

13-01-2019 20:12
#1833

Als je niet eens weet hoe je hiermee om moet gaan heeft het weinig zin te gaan schelden naar Vimexx en ze voor dief uit te maken. Als je klanten kwijtraakt (gebeurd niet hoor) dan ligt dat geheel aan jezelf. Als je klanten webhosting aanbied zou het je sieren om je ook eens een beetje in het 'vak' te verdiepen. Vimexx is een erg goede provider met scherpe prijzen, veel mogelijkheden en erg up-to-date.

Volgende keer wat vriendelijker communiceren zou je sieren.

- 5 van 5 sterren -