Vimexx Facebook

Onderwerp: Opmerking: telefonish bereikbaar voor 9,95 per maand? Wat een onzin!

12-08-2019 20:24

Ik wil toch even een opmerking/klacht plaatsen over het onderwerp "wij zijn ook telefonish bereikbaar".

Alleerst des al niet te min. Ben ik heel erg blij dat ik bij jullie zit. Alles werkt altijd naar behoren, ik wordt altijd netjes geholpen in het ticket systeem.
En je hebt gewoon veel ruimte voor weinig geld. Kortom je krijgt best veel voor weinig geld.
Een stabiel bedrijf die weet waar die over praat. En vriendelijk/behulpzaam is naar de klant.. Daar kunnen vele webhosters nog een puntje aan zuigen!

Maar..

Toen ik zag dat jullie ook telefonish bereikbaar waren kwam er een glimlach op mijn gezicht en zei ik nog: "vooruitgang, daar hou ik van".
Tot ik tot mijn stomme verbazing zag dat jullie een maandelijks bedrag durven te vragen om telefonish bereikbaar te zijn.. Op dat moment begon ik teleurgesteld mezelf wat dingen af te vragen.. Omdat bijvoorbeeld microsoft en al die andere bedrijven die maandelijks een bedrag durven te vragen voor iets. Waar eigenlijk geen bedrag aan vast hoort te zitten wilt niet zeggen dat jullie dat ook moeten doen..

Je bent telefonish bereikbaar of gewoon niet.

Je zal wel denken, heb je weer zo'n zuurpruim...
Maar integendeel, ik ben altijd super positief over vimexx!
Maar deze keer had ik toch even zoiets van, hier wil ik even wat over kwijt.
Ik hoop dat hier in de toekomst verandering in komt. Want ik vind niet dat dit een tegemoedkoming is naar de klant toe.
Maar goed dat is mijn mening. Het zal fijn zijn als jullie dit weer eens meenemen in één van jullie vergaderingen.

Voor de rest jongens blijf doorgaan zoals jullie bezig zijn! :)

17-08-2019 13:38
#2165

Dit moet een 1 april grap zijn die is blijven hangen.  

18-08-2019 13:37
#2167

Je kan er dus voor kiezen om meer te betalen voor telefonisch support. Als het inclusief wordt, worden de prijzen hoger ook als je er geen gebruik van maakt. Dus op zich prima als je telefonisch support wil dat je er voor kan kiezen. 

Een extra optie zou kunnen zijn om indien je geen abonnement wil en toch incidenteel telefonisch support wil, er een x bedrag in rekening wordt gebracht zodra je daar gebruik van mmaakt met een maximum van x per maand. 

Bijvoorbeeld 10 euro in rekening brengen bij een incidenteel telefonisch support met een max van 25 euro per maand of iets dergelijks. Of een maximaal aantal incidentele telefoontjes per maand als je geen abonnement hebt...

19-08-2019 18:20
#2168

Hallo John!

Allereerst goed om te horen dat je tevreden klant bent bij ons! Zoals je zelf al aanstipt krijg je bij ons relatief veel voor lage prijzen.
Om dit te kunnen leveren bieden we standaard geen telefonische support aan, aangezien dit kortweg te kostbaar is.
Zie hiervoor ook: https://www.vimexx.nl/help/is-vimexx-per-telefoon-bereikbaar

Toch merkten we dat een aantal van onze klanten een grote behoefte hebben aan telefonische support. Om ook hen tevreden te stellen hebben we besloten het toch mogelijk te maken, maar dan met een prijskaartje.

Met vriendelijke groet,

Max - Vimexx Support

22-08-2019 14:12
#2172

Hi,

Ik ben superblij met de telefonische support. Vandaag voor het eerst gebruik van gemaakt want via een ticket werkte gewoon niet. Even het probleem uitgelegd en binnen 2 minuten was mijn website weer zichtbaar wat via de chat gewoon niet lukte. Dus ik hoop dat het erin blijft.

23-08-2019 01:59
#2173

Ik hou totaal niet van bellen, nergens en ben blij dat ze dit exclusief doen. Chat heeft voor mij tot nu toe altijd het beste gewerkt.

- 5 van 5 sterren -