Vimexx Facebook

Onderwerp: Wanneer PHP 8.x op bijvoorbeeld web0111

17-04-2022 17:01

Hallo Vimexx

Al geruime tijd is PHP 8 beschikbaar, maar niet op web0111.
Dit terwijl jullie zelf melden:

Je eigen PHP versie kiezen, keuze uit PHP 4.x, 5.x, 7.0, 7.1, 7.2, 7.3, 7.4 en 8.0

Kunnen jullie aangeven wanneer dit wel beschikbaar komt? Paar jaar geleden was dit bij Vimexx echt ondenkbaar, er werd werk gemaakt om up-to-date te blijven en innovatief te zijn.
Dat is volgens mij helemaal verdwenenen, alle de prijs van jullie pakketten is vooruitlopende op de markt ontwikkeling. Jammer om dit te zien gebeuren..

Maar terug naar topic. Wanneer komt PHP 8.x beschikbaar voor web0111?

25-04-2022 17:31
#3711

Duidelijk antwoord ontvangen via Support Ticket, plaats deze hier zodat dit extra tickets scheelt bij Vimexx.

--- start copy ---

Enkele nieuwe servers bij ons beschikken momenteel over PHP 8.0. Op den duur worden de bestaande servers naar een nieuwe server gemigreerd. Deze nieuwe servers beschikken over snellere, betere en krachtigere hardware en ook uiteraard PHP 8.0. Je krijgt dus ook betere performance zonder meerprijs!
Als PHP 8.0 toch direct nodig is kun je eventueel een nieuwe hosting afsluiten, deze kunnen wij voor je plaatsen op een PHP 8.0 supported server zodat je hier gebruik van kan maken.

--- end copy ---

Dus of wachten of nieuw afsluiten.
( dit topic mag gesloten worden )

26-04-2022 11:00
#3712

Dit is in mijn ogen een verre van duidelijk antwoord. De vraag is namelijk 'wanneer...'. Het antwoord 'op den duur...' is dan wel erg vaag. Als reseller lijkt mij nieuwe hosting afsluiten ook nogal veel impact te hebben aangezien ik begreep van support dat migratie van het resellerpakket naar een andere server geen optie is.

30-04-2022 09:08
#3722

Het is voor mij wel duidelijk smiley.

In begin tijd van Vimexx was het een no-brainer en had PHP allang up-to-date geweest.
Waarschijnlijk is er een overname o.i.d. geweest want prijzen zijn echt significant verhoogd en ontwikkeling staat stil... 

Daarnaast moest ik erg lachen om: Je krijgt dus ook betere performance zonder meerprijs! 
Ik leg dit dus uit als: ik betaal nu dus teveel voor de performance die ik ontvang, alleen als ik een nieuw pakket afsluit, tegen zelfde kosten, ben ik weer up to date... dit kan je niet verzinnen als je kantgericht bent. 

Zelf vernieuw ik niet meer bij Vimexx en voor mijn PHP 8 behoefte zit ik elders, prijs is vergelijkbaar (iets hoger) maar kan gewoon met iemand bellen en krijg echt goede adviezen.
Jammer, je ziet het wel vaker met hosting partijen... Het jammere is alleen dat je er weel een hoop werk aan hebt... maar in de loop der jaren ben ik dat maar in gaan calculeren. 

@Viimexx Team, onthoudt deze quote a.u.b., zet het op een tegeltje, print het uit en hand op bij koffie of thee automaat:

“A customer is the most important visitor on our premises.  He is not dependent on us. We are dependent on him.  He is not an interruption in our work – he is the purpose of it.  We are not doing him a favor by serving him. He is doing us a favor by giving us the opportunity to serve him.”
~ Mahatma Gandhi
- 5 van 5 sterren -