18-12-2025 09:40

Ik ontvang verschillende mails van klanten niet omdat ze nooit toekomen.

Ik heb all de support gecontacteerd omdat het eerder zo was dat mijn mails soms heel laat toekomen met verbinding tussen mijn vimexx-mail en mijn gmail. Soms duurt het 30-40 minuten tot de mail ook bij gmail zichtbaar is. Volgens hen ligt het aan gmail, maar dat kan ik niet geloven aangezien mails die direct naar mijn gmail gestuurd worden binnen 10 sec toekomen. Dat probleem is nog steeds relevant, vooral voor meeting linkjes etc die te laat toekomen als ik niet mijn vimexx-mail expliciet check.

Nu is mij ook opgevallen dat de voorbije maanden soms mails werden verstuurd van verschillende klanten en nooit toekwamen.

Deze werden wel direct naar mijn vimexx-mail adress verstuurd.

O.a. een mail met een uitnodiging voor een meeting kwam nooit aan (klant 1), of een mail met een antwoord waar ik nog op gewacht had om met mijn edit te kunnen beginnen (klant 2). Ze hebben ook bewijs dat de mail weldegelijk werd verstuurd.

Heeft iemand anders ook dit probleem? Ik weet niet of ik mijn email bij vimexx moet houden, of moet veranderen want zo ga ik beginnen klanten te verliezen.