Vimexx Facebook

Onderwerp: Nieuwe DirectAdmin Evolution skin

27-10-2019 16:44

Goedenmiddag,

Zal Vimexx ook binnenkort gebruik maken van de nieuwe Revolution skin van DirectAdmin?

Groeten, Timo

08-01-2020 13:12
#2359

Hoi,

 

Denk dat dat voorlopig nog niet kan gaan gebeuren.

Ik heb deze skin ook een paar x geprobeert te gebruiken, maar helaas heeft de Supportdesk de skin weer moeten verwijderen uit mijn DA account , want e.e.a. is nog niet helemaal goed werkend te krijgen is bij de DirectAdmin Vimexx .

Deze skin is wel erg mooier en ben erg benieuwd wanneer we daar gebruik van kunnen maken :-)

Gr,

Leo 

10-05-2020 21:48
#2562

Ik heb hem inmiddels aanstaan en alles is echt veel moderner.. en overzichtelijker. Alleen probeerde ik een custum controlepanel url in te stellen.. error.. En backup restore werkt ook niet. Ja nouja niet helemaal... je kan de backups die al automatisch door de server gemaakt worden niet ophalen, dus niet terugzetten. Denk dat ik helaas toch weer terug naar default moet... :(

04-03-2021 23:05
#2989

bizar dit... echt bizar! 

13-06-2021 13:03
#3159

Is er al meer nieuws over de nieuwe skin? We zijn ondertussen alweer 2 jaar verder. Zou mooi aansluiten op het nieuwe design van het vimexx paneel.

02-09-2021 08:35
#3257

Ik haak ook even aan, aan deze thread. DirectAdmin is wel weer is toe aan een update...

02-09-2021 20:29
#3266

Hi,

DirectAdmin is verder gewoon up to date, alleen is het nieuwe thema helaas nog altijd niet geschikt voor gebruik als standaard thema vanwege de vele bugs die er nog altijd in voorkomen.

Als je bijvoorbeeld een dedicated server, VPS of een reseller hosting hebt, kan je het nieuwe thema wel uiteraard al zelf instellen. Dit kun je doen op het reseller niveau (reseller level) onder het kopje Skin manager, ook kan je dit per gebruiker instellen door naar de gebruiker te gaan en dan voordat je inlogt op de genoemde gebruiker, scroll je omlaag, en kan je hier ook het Skin (thema) wijzigen.

Bij een reguliere hosting pakket is dit helaas nog niet mogelijk.

Let wel op, dat het nieuwe thema dus in de beta fase zit met bugs, wij geven dan ook geen ondersteuning bij het nieuwe thema.

Groet,
Bertus

14-01-2022 02:57
#3507

Hi, we zijn nu meer dan een half jaar verder. Is er al meer nieuws over de nieuwe skin (voor reguliere hosting)? Het verbaasd als er nog steeds bugs in zitten want er zijn genoeg andere hosting die de nieuwe skin kunnen aanbieden zonder verdere problemen.

23-03-2023 12:44
#4365

Is hier nog een update over? ondertussen lijkt de skin wel stabiel

12-05-2023 19:24
#4432

Hallo,

Op het moment bieden wij enkel ondersteuning voor de 'Directadmin Enhanced Skin'. Het gebruik van andere skins is op eigen risico en kan - nog steeds - problemen opleveren met bijvoorbeeld het aanvragen van SSL.

Groet,
Joram

- 5 van 5 sterren -