Vimexx Facebook

Onderwerp: Back-up beperking voor Softacuous

11-07-2020 19:39

Goedenavond,

Ik ben door Webruimtehosting overgezet naar Vimexx. Mijn site is volgens mij iets sneller. Echter zie ik wanneer ik bij Softaculous een back-up wil maken dat ik teveel back-up's heb ingesteld.

Ik heb een reseller pakket van 10 GB. Bij Hjalmar was dit geen enkel probleem. Ik zie bij de Specs op vimexx staan maximaal 1 back-up per dag. met 3 sites met die ieder slechts 1X per week ge-back-up't hoeven worden is dat voldoende. Ik wil ze graag op mijn Google drive back-up-en. Via DA is dus geen optie.

Hoe kan ik een dag inplannen? Op welke dagnummer wordt het wekelijkse ondehoud gepleegd? Op die dat back-up-en is niet handig.

 

Met vriendelijke groet,

Wouter

11-07-2020 19:57
#2692

Klopt het dat ik het dag nummer in de Cronjob kan wijzigen? Ik heb gekozen voor de dagen 3, 4, 6 want als ik dag 5 kies verdwijnt de Cronjob.

28-11-2022 13:02
#4027

Beste WMA,

Je hebt de mogelijkheid tot 1 backup binnen Softaclous. Dit doen we met een reden aangezien we zelf ook backups maken. Zo zorgen we er voor dat er geen backups over backups gemaakt worden wat ons een hoop diskruimte bespaart. Je kunt uiteraard altijd vertrouwen op ons eigen backup systeem, daar heb je de mogelijkheid om backups tot 60 dagen terug te zetten.

Met vriendelijke groet,
Hjalmar.

- 5 van 5 sterren -