Vimexx Facebook

Onderwerp: Hoe kom ik van SiteBuilder af? - Pagina 2

08-08-2023 17:27

Bij een recent gekocht domein staat opeens SiteBuilder op actief en kan ik geen redirects instellen bij 'domeinen'  Geen idee waarom, een of andere actie die alvast aangevinkt stond of zo?

maar het vervelendste is dat ik nu SoftaCulous niet meer kan gebruiken om een WP site te maken. Dat is te zeggen: die werkt wel maar vervolgens kan ik niet bij die net gemaakte site want SiteBuilder zit er tussen op de een of andere manier.

via de Filemanager zie ik niets staan in de dir van dat domein

via chrome als browser krijg een lege / error dus dat zou kloppen

maar via firefox kom ik wel bij die sitebuilder gebuilde site uit terwijl die al weg zou moeten zijn. En de cache is leeg.

volgens mij wordt je geredirect naar die SiteBuilder club waar je uiteraard allerlei pakketjes moet kopen.

Kennelijk kijkt die chrome wel in de directory bij vimexx maar komt firefox nog bij die SB club uit. Joost mag weten waarom maar hoe kom ik er vanaf?

Van die firefox vind ik niet zo erg, daar kom ik wel uit maar in het dashboard wil ik wel van die SB af, daardoor staat er onderaan ook geen 'forward/redirect' instellingen meer en die heb ik elders wel.

 

24-09-2023 20:38
#4639

Wil je graag snel online, dan is een domein bij Vimexx af te raden. Tuurlijk is die de goedkoopste, maar die f#%$*ing Sitebuider blijft er twee dagen tussen hangen. Die helpdesk kun je vergeten. Volgende keer betaal ik een tientje meer per jaar en ga naar een ander!

25-09-2023 18:26
#4643

Ik kom er net achter dat de redirect van mijn laatst gekochte domeinnaam ook niet werkt vanwege die schijtbuilder.

Je SiteBuilder sessie is verlopen

Ga naar je controlepaneel om een nieuwe sessie te starten.

25-09-2023 19:20
#4644

Inmiddels voor de 3e keer de redirect ingesteld en nu werkt het eindelijk surprise

25-09-2023 20:12
#4645

Mocht je domeinnaam toch een ongewenste koppeling maken met onze sitebuilder, laat het ons dan even weten door middel van een ticket of via de chat. Dan kunnen we het (bestaande) probleem opnieuw melden bij onze developers zodat er een oplossing komt.

Met vriendelijke groet,
Hjalmar.

30-11-2023 20:55
#4752

Mij lukt het ook niet; irritant! Waarom staat dit standaard aan? Geef me de optie om het aan te zetten - ik zit hier namelijk niet op te wachten.

Wanneer ik alles uit /public_html verwijder verschijnt de builder nog steeds. Ook wanneer ik het hosting pakket wijzig waaraan het domein gekoppeld zit.

Het lijkt op een andere manier gelinkt te zijn. In het klanten paneel en DirectAdmin kan ik geen verwijzingen vinden :/

Niet heel gebruiksvriendelijk gemaakt dit... Maak deze bloatware optioneel!

06-12-2023 16:20
#4759

Is er al een antwoord, ik heb alles al geprobeerd! Maar blijf bij die verschrikkelijke sitebuilder uitkomen. 

12-12-2023 14:21
#4769

Om bovenstaande reden laat ik mijn pakketten hier verlopen en heb ik op site.nl een pakket genomen. Vimexx is niet meer wat het was.

26-12-2023 22:12
#4787

Heb vandaag bij Vimexx een 2de pakket aangekocht ''WordpressWebsitePlus''. Nu heb ik er dus een 2de Hosting bij. Als ik die open doe zie ik niks van de WordpressWebsite maker en kan ik alleen koppelen met SiteBuilder Free. Ik had verwacht dat ik een 2de builder (Wordpress) kon koppelen maar noppes. Wat is hier aan de hand ?

29-01-2024 15:46
#4851

En wat als je je hosting bij vimexx hebt opgezegd? Ik gebruik deze nu enkel voor een homepage met link naar elders. Maar met de verhoging van 419% heb ik de hosting per einde einde contract niet verlengen gezet. Dus dacht die eenvoudige homepage op site builder te zetten. maar wanneer je moet kiezen tussen HP/landingpage en redirect, dan weet ik het nog niet. Hopelijk kun je die huidige pagina gewoon opnieuw uploaden. Want de sitebuilder bij hosting werkte totaal niet, dus nooit iets anders gemaakt. Gewoon wanhopig de index.html gedownload in kladblok geopend, wat eenvoudige html erin en weer ge-upload.

29-01-2024 17:09
#4852

En wat als je je hosting bij vimexx hebt opgezegd? Ik gebruik deze nu enkel voor een homepage met link naar elders. Maar met de verhoging van 419% heb ik de hosting per einde einde contract niet verlengen gezet. Dus dacht die eenvoudige homepage op site builder te zetten. maar wanneer je moet kiezen tussen HP/landingpage en redirect, dan weet ik het nog niet. Hopelijk kun je die huidige pagina gewoon opnieuw uploaden. Want de sitebuilder bij hosting werkte totaal niet, dus nooit iets anders gemaakt. Gewoon wanhopig de index.html gedownload in kladblok geopend, wat eenvoudige html erin en weer ge-upload.

- 5 van 5 sterren -