Vimexx Facebook

Onderwerp: Robot.txt bestand subdomein onvindbaar

23-08-2017 17:14

Beste, 

Ik heb twee websites. De eerste is www.clubdiana.nl voor desktop gebruikers, de tweede is m.clubdiana.nl voor mobiele gebruikers.
Mijn mobiele website (Subdomein m.clubdiana.nl) is niet goed vindbaar in Google door een fout in het Robot.txt bestand
Als ik naar www.clubdiana.nl/robot.txt ga en naar m.clubdiana.nl/robot.txt dan zie ik twee verschillende bestanden waardoor ik zeker weet dat er twee robot.txt bestanden moeten zien.

Nu probeer ik het robot.txt bestand (van de mobiele site) te vinden maar ik kan hem nergens vinden. 
De mobiele website is gemaakt via de software van https://www.siteop.mobi/. In de beheeromgeving kan ik geen robot.txt bestand vinden. 
Ook op de Wordpress omgeving van de desktop site kan ik nergens het robot.txt bestand vinden van de mobiele site.

Als ik inlog via de FTP van mijn desktop site kan ik alleen de Robot.txt vinden van de desktop site. Nergens kan ik een subdomein vinden of het Robot.txt bestand hiervan. 
Heeft iemand enig idee waar ik het Robot.txt bestand van mijn mobiele site kan vinden? 

 

 

24-08-2017 10:06
#809

Beste Ruud,

Dank voor je post op ons forum!

Omdat de mobiele versie via een andere partij loopt zal de robot.txt ook via die partij lopen, want als ik je mobiele versie ping dan komt deze niet bij ons aan. Ik raad je aan om even contact met hen op te nemen. 

Hopend hiermee je vraag beantwoord te hebben, mochten er nog vragen zijn dan vernemen wij die graag!

- 5 van 5 sterren -