Vimexx Facebook

Onderwerp: ip blokkade klant

02-01-2021 10:55

Een klant van mij zijn IP adres wordt constant geblokkeerd.

Ik heb al van alles geprobeerd, Wordpress APP's verwijderd, virus scan enz enz.... maar keer op keer wordt het ip adres geblokkeerd.

Zelf (of andere klanten) hebben hier nooit last van. Ook niet echt een IT tech persoon dus niet iemand die willens en wetens de server vaak benaderd.

 

Iemand wel eens last van gehad? En waar zou ik nog meer naar kunnen kijken om dit op te lossen zodat er geen blokkade meer optreed?

09-03-2021 23:08
#2996

Hoi Theo, het lijkt erop dat ik hetzelfde probleem heb. Heb je de oplossing voor dit probleem inmiddels al gevonden?

17-10-2021 19:58
#3343

Ik heb het nu ook. Kan niet via mijn WiFi naar mijn server etc.

19-10-2021 10:22
#3344

Ik heb het nu ook.

26-10-2021 09:25
#3355

Goedemorgen Theo,Hans,Steven en Marjon,

Ik richt me even aan jullie alle 4 ;-) Wanneer een IP adres wordt geblokkeerd is natuurlijk altijd vervelend! Wat je kan doen is eens kijken op een telefoon op 3G/4G om te zien of het dan wel goed werkt. Werkt het dan wel goed, lijkt het er op dat je IP adres inderdaad is geblokkeerd. Dan adviseer ik je om je IP adres naar ons door te mailen en dan kunnen wij kijken of hij is geblokkeerd en waarom. Hierdoor kunnen we hem dan ook weer vrij geven.

Je kan ons via de mail bereiken op het mail adres support@vimexx.nl 

Mocht je toch nog vragen hebben stel deze gerust.

Met vriendelijke groet,
Erick Koops
 

02-12-2021 23:11
#3418

Ik heb dat afgelopen jaar ook regelmatig met diverse IP adressen gehad. Dat ze geblokkeerd worden door Vimexx. Ze zijn iets te grondig hierin.

Gelukkig lukt het wel ze te deblokkeren na een ticket maar het geeft erg veel gedoe. Ben steeds meer tijd kwijt aan 'rare' issues bij Vimexx. Ben sinds begin van Vimexx al klant en erg tevreden maar het wordt je wel steeds moeilijker gemaakt. Zeker als reseller, je mag toch aannemen dat die weten wat ze doen.

- 5 van 5 sterren -